Americký web BuzzFeed koupí od společnosti Verizon Media agregátor zpráv a blog HuffPost. Oznámil to vlastník agregátoru zpráv, který na oplátku získá minoritní podíl v online firmě BuzzFeed. O podrobnostech transakce zúčastněné strany neinformovaly. Obě společnosti BuzzFeed a HuffPost spolu budou sdílet obsah. Partnerství podle nich „vytvoří nové možnosti tržeb“. Počítá se, že Verizon Media bude do projektu investovat.
Novou společnost povede nynější šéf BuzzFeedu Jonah Peretti. Ten založil Huffington Post společně s Ariannou Huffingtonovou v roce 2005. BuzzFeed spustil Peretti o rok později. „Rychle jsme rozeznali, že strategie BuzzFeedu se doplňuje se strategií HuffPostu, který naplní novou energií a značce v budoucnu pomůže k růstu,“ věří šéf Verizon Media Guru Gowrappan.
Úbytek reklamy vlivem pandemie dopadl na tradiční i digitální mediální společnosti, napsala agentura AP. Některé z nich se uchýlily k propouštění. V oblast digitálních médií probíhala konsolidace už před pandemií. Většina tržeb z digitální reklamy inkasují online giganti Facebook a Google.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
