Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Web Forbesu povede Mareš

Editorkou webu bude Lucie Černohlávková, přichází z Českého rozhlasu.

Redaktor české verze časopisu Forbes Michael Mareš zároveň povede web tuzemské edice Forbes.cz. „Bude mít na starosti obsahový rozvoj webu,“ přiblížil šéfredaktor Petr Šimůnek. „Mým úkolem je stále rozšiřovat čtenářskou zakladnu,“ podotkl Mareš.

Michael Mareš

Michael Mareš

Čistě na online přitom z Českého rozhlasu přichází Lucie Černohlávková, bude editorkou webu. Zdeněk Mihalco, který dosud na obsah dohlížel, se rozhodl odejít do neziskového sektoru. Štěpán Horn, jenž se stará o technickou stránku webu Forbesu, v týmu zůstává.

Web českého Forbesu startoval před čtvrt rokem jako volně přístupný a kromě žebříčků miliardářů nepřekrývající se s obsahem tištěné verze. První měsíc zaznamenal podle sdělení vydavatele na základě Google Analytics 110.000 uživatelů, za první lednový týden to bylo 80.000. V oficiálním českém měření NetMonitor web Forbesu zatím není.