Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Web Kreslený vtip získal známou značku Dikobraz

Provozovatel webu Kryštof Bernat se dohodl s majitelkou značky Barborou Buchalovou.

  • ČTK
  • 25. 06. 2020 14:10

Humoristický web Kreslený vtip se přejmenoval na Dikobraz. Využít proslulou značku satirického týdeníku pro název webu i jeho produkty a služby umožnila dohoda majitelky obchodní značky Barbory Buchalové s provozovatelem Kresleného vtipu Kryštofem Bernatem.

„Cílem nového online Dikobrazu je humornými a satirickými prostředky předávat hodnoty se společensko-sociálním přesahem: svobodu projevu a kritické myšlení. Nejde nám teď o to, že s úsměvem jde všechno líp. Chceme vyjadřovat respekt k druhým, rovnost před zákonem a bránit slabé. Dikobraz vidím jako umělecké inteligentní noviny, moderní médium pro lidi, kteří se nebojí zjistit, že je více než jedna pravda,“ uvedl Bernat.

Dikobraz byl satirický týdeník, který vznikl v červenci 1945 jako nezávislé periodikum a vycházel až do pádu komunistického režimu v roce 1989. Často sloužil jako nástroj totalitního režimu. Od revoluce měl za sebou několik neúspěšných pokusů o znovuobnovení v tištěné podobě.

Internetové stránky Kreslený vtip vznikly v roce 2013. Od té doby je navštívilo 900.000 lidí, kteří si zobrazili čtyři miliony vtipů. Největší návštěvnost má kategorie kresleného humoru k aktuálnímu dění.