
Anna Urbanová. Foto: Anna Kovačič
Vydavatelství Partners Media, dceřiná firma, respektive mediální divize finančně-poradenské skupiny Partners, uvede na trh časopis Heroine. Ten bude tištěnou verzí stejnojmenného webu pro ženy, spuštěného začátkem letoška. Magazín Heroine poprvé vyjde 1. listopadu, v nákladu 8.000 výtisků a bude mít 120 stran. Zprvu má jít o čtvrtletník, později se uvidí podle zájmu čtenářů.
„Impuls jsme dostali od čtenářek a čtenářů. Web Heroine.cz, který si vysloužil nominaci na Křišťálovou lupu, nám od února ukazuje, že poptávka po inteligentním obsahu pro primárně ženské publikum je v Česku silná. Navíc máme výborný tým, v čele s šéfredaktorkou Annou Urbanovou, i inzerenty, kteří mají o print zájem,“ řekl Médiáři ředitel Partners Media Martin Vlnas. Supervizi nového projektu zastane Michaela Kramárová, donedávna šéfredaktorka časopisu Žena a život.
Magazín stát bude 89 Kč a distribuovat jej bude PNS do sítí Geco či Relay a přes předplatné Send. Výrobní náklady na číslo se počítají ve vyšších statisících korun. Obchodní model stojí na prodeji reklamy, byť Partners Media počítá, vzhledem k větší cílové skupině a v ní vyšší afinitě k printu, s výrazně vyššími příjmy z prodejů než u svého prvního časopisu Finmag.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
