WeBetter pracuje pro Semtex, Bonduelle a Smarty

Kreativní digitální agentura hlásí za první letošní pololetí tři nové klienty ve svém portfoliu.

Portfolio klientů kreativní digitální agentury WeBetter se v první polovině roku 2022 rozrostlo o tři spolupráce. Agentura nově dělá pro Semtex, Bonduelle a Smarty. „Téměř po pěti letech naší existence nám začínají věřit i opravdu velké značky,“ pochvaluje si Martin Jiras, zakladatel WeBetter. „Nové spolupráce se nám podařilo navázat především díky proaktivnímu a zodpovědnému přístupu k výběrovým řízením,“ říká.

Značce Semtex z portfolia Kofoly pomáhá WeBetter s launchem produktu Semtex Street Water. Spravuje sítě v Česku i na Slovensku (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), včetně tvorby obsahu a spoluprací s ambasadory. Samotné značce Semtex pomáhá budovat dlouhodobou pojící linku Semtex Republic, jež zahrnuje hudbu, gaming, fashion i sport.

Vizuál pro Semtex Smart Water

Vizuál pro Semtex Street Water

Vizuál pro Semtex Smart Water

Vizuál pro Semtex Street Water

Semtex Smart Water

Vizuál pro Semtex Street Water

Společnost Bonduelle vypsala po několika letech spolupráce s předešlou agenturou výběrové řízení na správu sociálních sítí a tvorbu obsahu. WeBetter tendr vyhrála a pro Bonduelle zajišťuje lokalizovaný obsah.

Vizuál pro Bonduelle

Vizuál pro Bonduelle

Skupina Smarty Brands, která zahrnuje značky iWant či Smarty JRC a další, prochází letos transformací a růstem, a největším úkolem je přesun z online prostředí do retailu a propojení Smarty.cz a JRC. Plánuje otevřít víc než 10 kamenných poboček po Česku. Při sjednocování značek Smarty.cz a JRC usiluje o to, neztratit stávající klienty ani jedné ze značek a zároveň přilákat nové zákazníky. Chce toho dosáhnout nově také ucelenou a konzistentní komunikací napříč všemi médii. Agentura WeBetter proto tvoří komplexní design, využívaný v prodejnách, na sociálních sítích i na venkovních reklamních nosičích.

Design pro Smarty

Design pro Smarty

Design pro Smarty

Design pro Smarty

Design pro Smarty

Design pro Smarty

„Systematický a progresivní přístup k designu je jednou z našich nejsilnějších stránek. Rádi vytváříme mantinely, které ochrání jednotnost vizuální komunikace brandu, ale zároveň poskytnou dost prostoru pro svobodný a kreativní přístup zaměstnanců Smarty, kteří budou s naším ‚manuálem‘ v budoucnu pracovat,“ říká Ondřej Žáček, kreativní ředitel technologicko-komunikační skupiny AIM Group, pod níž WeBetter spadá.

Sdílejte