Portfolio klientů kreativní digitální agentury WeBetter se v první polovině roku 2022 rozrostlo o tři spolupráce. Agentura nově dělá pro Semtex, Bonduelle a Smarty. „Téměř po pěti letech naší existence nám začínají věřit i opravdu velké značky,“ pochvaluje si Martin Jiras, zakladatel WeBetter. „Nové spolupráce se nám podařilo navázat především díky proaktivnímu a zodpovědnému přístupu k výběrovým řízením,“ říká.
Značce Semtex z portfolia Kofoly pomáhá WeBetter s launchem produktu Semtex Street Water. Spravuje sítě v Česku i na Slovensku (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), včetně tvorby obsahu a spoluprací s ambasadory. Samotné značce Semtex pomáhá budovat dlouhodobou pojící linku Semtex Republic, jež zahrnuje hudbu, gaming, fashion i sport.

Vizuál pro Semtex Street Water

Vizuál pro Semtex Street Water

Vizuál pro Semtex Street Water
Společnost Bonduelle vypsala po několika letech spolupráce s předešlou agenturou výběrové řízení na správu sociálních sítí a tvorbu obsahu. WeBetter tendr vyhrála a pro Bonduelle zajišťuje lokalizovaný obsah.

Vizuál pro Bonduelle
Skupina Smarty Brands, která zahrnuje značky iWant či Smarty JRC a další, prochází letos transformací a růstem, a největším úkolem je přesun z online prostředí do retailu a propojení Smarty.cz a JRC. Plánuje otevřít víc než 10 kamenných poboček po Česku. Při sjednocování značek Smarty.cz a JRC usiluje o to, neztratit stávající klienty ani jedné ze značek a zároveň přilákat nové zákazníky. Chce toho dosáhnout nově také ucelenou a konzistentní komunikací napříč všemi médii. Agentura WeBetter proto tvoří komplexní design, využívaný v prodejnách, na sociálních sítích i na venkovních reklamních nosičích.

Design pro Smarty

Design pro Smarty

Design pro Smarty
„Systematický a progresivní přístup k designu je jednou z našich nejsilnějších stránek. Rádi vytváříme mantinely, které ochrání jednotnost vizuální komunikace brandu, ale zároveň poskytnou dost prostoru pro svobodný a kreativní přístup zaměstnanců Smarty, kteří budou s naším ‚manuálem‘ v budoucnu pracovat,“ říká Ondřej Žáček, kreativní ředitel technologicko-komunikační skupiny AIM Group, pod níž WeBetter spadá.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
