Weby Extra Online Media a Týden.cz mají nového prodejce reklamy

Weby Extra, Lifee, G, Extralife, OneTV a Týden nově zastupují Tiscali Media a Arbomedia.

Karel Brýna, Petr Jaroš, Michal Kubík

Karel Brýna, Petr Jaroš, Michal Kubík

Mediální společnosti Tiscali Media a Arbomedia, které vystupují jako jeden subjekt zajišťující prodej online inzerce na českém a slovenském trhu, nově zastupují weby vydavatelství Extra Online Media - konkrétně Extra.cz, Lifee.cz, G.cz, Extralife.czOneTV.cz - a zpravodajský web Týden.cz, jenž spadá pod mediální skupinu Empresa Media.

Weby Extra Online Media loni po sedmi letech přestaly být součástí obchodní nabídky Czech News Center. Část reklamy si Extra Online Media chce prodávat sama, zároveň u nového zastupitele teď rozšíří inzertní balíček Bulvár pack, Týden.cz pak balíček Zpravodajský pack. Prodejce přitom letos zdražovat reklamu neplánuje. „Nadále držíme obchodní podmínky pro agentury i v roce 2022,“ uvedl obchodní ředitel skupiny Tiscali Media a Arbomedia Karel Brýna.

Do portfolia Arbomedia a Tiscali patří celkem na 130 webů, včetně Echo24.cz, Úschovna.cz či portálu Náš region. Nově zastupované weby se v celkových číslech návštěvnosti skupiny mají v NetMonitoru projevit v únoru. „Předpoklad je, že budeme atakovat první příčky žebříčku top 10 vydavatelů,“ slibuje si od akvizice šéf Tiscali Media Michal Kubík.

„Cíl pro rok 2022 je zvýšit růst hlavně ve službách a přímém obchodu, které tvoří nemalou část našeho obratu. Tímto chceme naše obraty ještě více diverzifikovat a nebýt závislí na jednom typu příjmu,“ doplňuje šéf Arbomedia Petr Jaroš.