Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

WeDigital nově dělá pro Corny či pivovar Proud

Agentura Andrey Hurychové hlásí nové klienty a dál pracuje pro Google, Unilever i L’Oréal.

Agentura WeDigital, kterou založila a vede Andrea Hurychová a která se zaměřuje na digitální obsah a strategie s využitím influencer marketingu, videí a komunikaci na sociálních sítích, začne na podzim vytvářet kampaně pro značky Corny, The Vegetarian Butcher a pro nově vznikající pivovar Proud pod křídly Plzeňského Prazdroje. Pro stávající klienty pak pokračuje s digitální komunikací a rozšiřuje některé dosavadní kampaně. 

Noví klienti

Pivovar Proud vzniká pod Plzeňským Prazdrojem

Pivovar Proud vzniká pod Plzeňským Prazdrojem

Pivovar Proud vzniká pod Plzeňským Prazdrojem

Pivovar Proud vzniká pod Plzeňským Prazdrojem

Pro experimentální pivovar Proud, který právě teď vzniká pod záštitou Plzeňského Prazdroje, ve WeDigital navrhli komunikaci a strategii budování značky na sociálních sítích od samého začátku. Od srpna pak spravují sociální sítě a společně s týmem z pivovaru vytváří návrhy komunikace a příběh tohoto nového pivovaru v podobě newsletterů a zařídili také výrobu webu včetně fotografií. Na sociálních sítích Instagram a Facebook tak už lze sledovat, jak postupuje rekonstrukce staré elektrárny, ve které pivovar vzniká, či jak vypadají první uvařené pivní prototypy. Živě tak zájemci mohou vidět, jak se rodí nový hráč na českém pivním trhu.

Moderátor Jakub Kotek v kampani značky Corny

Moderátor Jakub Kotek v kampani značky Corny

Agentura se rovněž starala o komunikaci kampaně tyčinek Corny, ve které během září propagovala soutěž o hodinky Apple Watch Series 5. WeDigital do kampaně zapojila několik velkých českých a slovenských influencerů, mezi nimi například Jakuba Koháka, Andreu Kalousovou nebo Matěje Zrebného. Pro soutěž připravila veškerý obsah na sociální sítě a další digitální kanály.

The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher

V září odstartovala s pomocí influencerů kampaň pro komunikaci značky The Vegetarian Butcher, nový koncept typicky masných pokrmů, jen bez masa, vznikající v rychloobrátkovém koncernu Unilever. Do kampaně, která cílí i (a hlavně) na masožravce, kterým nevadí jíst „masité“ pokrmy bez masa, se zapojí známí čeští influenceři jako třeba Pavel Berky, Terezie Kovalová nebo Maxim Habanec. Komunikace bude probíhat převážně digitálně a agentura vytvořila celou kreativní linku včetně kompletní vizuální podoby komunikace na sociálních sítích. 

Pokračující a prohlubující se spolupráce

Youtuber Karel Kovář alias Kovy natáčí pro Google

Youtuber Karel Kovář alias Kovy natáčí pro Google

„Pro Grow with Google jsme vymysleli sérii videí, ve kterých formou rozhovorů s úspěšnými lidmi chceme inspirovat posluchače k rozjetí vlastních nápadů. Moderátorem této série Google Talks bude známý youtuber Kovy,“ popisuje jeden z nových projektů zakladatelka agentury WeDigital Andrea Hurychová. „Plánujeme natočit osm rozhovorů, ve kterých budou inspirativní lidé sdílet své zkušenosti z podnikání, tipy ze svého byznysu, ale i to, jak se oni sami poprali s covidovým obdobím. Chceme, aby videa jasně ukázala, že podnikat i v dnešní době dává smysl a že Google může každému pomoci. Ve WeDigital jsme pro Grow with Google navrhli koncept pořadu a na výběrech hostů jsme se podíleli společně s Googlem a Kovym. Videa by měla být zveřejněna na kanálu Google Česko Slovensko na YouTube do konce roku. Mimo jiné jsme spolupracovali na natočení série vzdělávacích videí pro projekt Grow with Google, která pomáhají školám s distanční výukou.“

Další z klientů, který s WeDigital zůstává, je Unilever. Na začátku roku pro něj začala agentura připravovat influencerské kampaně pro značku čaje Pukka. Na podzim v nich pokračuje a zaměří se především na jejich čaj Night Time a začne propagovat říjen jako měsíc bylinek.

Pokračuje také ve spolupráci se značkou L’Oréal, pro níž aktuálně připravuje několik influencerských kampaní zaměřených na novou růžovou micelární vodu Garnier, celou řadu produktů Garnier Bio či na produkty z řady pro problematickou pleť Garnier Pure Active či šampony Garnier Botanic Therapy.

Pro svého dlouhodobého klienta luxusních kancelářských potřeb a diářů Filofax pak WeDigital zaštítí vánoční influencerskou kampaň, v níž se zaměří především na jejich hero produkt, a to diáře, a taky na novinku, kreativní set Clipbooku.

Do konce roku rovněž agentura navazuje velkou kampaní na produkt FreeStyle Libre, senzor k okamžitému monitorování glukózy, od Abbott Diabetes Care, značku, pro kterou řeší veškerou jejich digitální komunikaci. Pro kampaň bude natáčet videa s diabetiky 1. a 2. typu, jimiž sami pacienti budou sdílet své příběhy, chystá fotografování na klientský web a pro komunikaci na sociálních sítích, zpracovává kampaně PPC a PR komunikaci.