Agentura WeDigital vedená Andreou Hurychovou hlásí s novým rokem několik nových klientů i pokračování ve spolupráci s řadu stávajících klientů. Nově se bude starat o značky Dove, Signal a Pukka Tea ze stáje Unilever. WeDigital vyhrála i tendr na influencer kampaně pro kosmetickou značku L’Oréal. Bude pracovat i na projektu pro antivirovou firmu Eset (videa na YouTube určená pro globální trhy). A pro letošek obhájila spolupráci se značkami Sunar, Abbott, Sodexo či Pilsner Urquell.
„Podařilo se nám získat možnost lokalizovat velkou globální kampaň Dove pro český trh. Budeme mít na starosti influencer kampaň pro zubní pasty Signál nebo bio čaje Pukka Tea, které stejně jako dvě předchozí zmíněné značky patří do rodiny produktů Unilever. Nově jsme agenturou pro aplikaci Jdeš na pivo od Plzeňského Prazdroje a Birell si nás vybral jako partnera pro influencer marketing. Dlouhodobou spolupráci s influencery i několik krátkodobých kampaní budeme také během celého letošního roku zajišťovat pro Philips Avent,“ říká Hurychová.
S novými klienty přichází rozšíření týmu o dva nováčky. Jako nový projektový manažer přichází Matěj Neradný, jako account executive Veronika Šťastná. Agenturní tým tak čítá 12 lidí.