WeDigital se značce Hisense postará o sociální sítě

Úvodní počin v rámci celoroční kampaně výrobce elektroniky se týká fotbalového Eura.

Digitální agentura WeDigital bude nově spravovat sociální sítě a věnovat se influencer marketingu pro čínskou značku Hisense na českém a slovenském trhu. Úkolem agentury je pomoci vytvořit povědomí o značce jako technologickém lídru a inovátorovi, jak je známá i ve světě. WeDigital pro Hisense chystá celoroční osvětovou a na posílení brandu zaměřenou kampaň. Spolupráce začíná v květnu a potrvá minimálně do konce roku.

Hisense je držitelem nejvíc světových patentů v oblasti elektroniky - hlavně pokud jde o ploché televizory, ale prodává nejen ty. Agentura má proto tvořit obsah pro sítě, jež na to bude upozorňovat hravou a novou formou.

„I když značka Hisense v Česku působí od roku 2015 a část jejích patentovaných televizorů se vyráběla i v Plzni, málokterý fanoušek mistrovství světa či Evropy ve fotbale si sponzorské vzkazy se značkou Hisense jasně spojuje. Naším cílem je tento obraz změnit,“ říká Matej Neradný, account manager agentury WeDigital, který se o Hisense stará. „Nad to chceme Hisense pomoct získat si nové publikum,“ doplňuje. „I proto přestaneme používat jenom fotky ze společné světové fotobanky značky Hisense a budeme tvořit i vlastní obsah. A to zejména na sítích Facebook, Instagram a YouTube.“ Agentura zapojí také influencery.

Jedním z prvních společných počinů bude podpora nového partnerství. Letos se totiž Hisense stala partnerem šampionátu Euro UEFA a nově také oficiálním sponzorem FIFA World Cup, Qatar 2022. Právě na Euru brzy startuje kampaň pod taktovkou agentur Innovate a WeDigital. Vytvořily interaktivní microsite, která se spustí s fotbalovým šampionátem.