Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

WeDigital uspořádala svou první snídani s klienty

Andrea Hurychová přednášela klientům o influencer marketingu

Andrea Hurychová přednášela klientům o influencer marketingu

Andrea Hurychová přednášela klientům o influencer marketingu

Andrea Hurychová přednášela klientům o influencer marketingu

Snídaně v agentuře WeDigital se zúčastnilo přes 20 zástupců klientů

Snídaně v agentuře WeDigital se zúčastnilo přes 20 zástupců klientů

Snídaně v agentuře WeDigital se zúčastnilo přes 20 zástupců klientů

Snídaně v agentuře WeDigital se zúčastnilo přes 20 zástupců klientů

Agentura Andrey Hurychové WeDigital, zaměřující se na online video a obsahovou strategii v influencer marketingu, se rozhodla firmám názorně ukázat, jak právě díky influencerům mohou pomoci svému byznysu. Místo posílání sáhodlouhých e-mailů nebo obchodních nabídek zvolila formu snídaně v sídle firmy.

Tam jim na příkladech úspěšných kampaní ukázala nejnovější trendy. Například skrze případové studie svých kampaní co se dá stihnout za 15 vteřin pro Avon, kde měla videa přes 800.000 zhlédnutí a dokoukalo je přes 80 % diváků. Nebo výzvy Gamers vs. Athletes, která Excelentu pomohla získat téměř 2.000.000 impresí na Instagramu, Facebooku, Twitchi a YouTube a měla celkem 3,6 milionu zhlédnutí.

Na snídani dorazilo přes 20 zástupců firem, kterým agentura WeDigital předvedla, co lze s pomocí influencerů dokázat. A také jak jim s tím může pomoci, stejně jako to udělala pro Sunar, Pilsner Urquell nebo Bonami.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou WeDigital