WeDigital zajistí pro L’Oréal desítky kampaní s influencery

Kosmetický koncern rozšiřuje spolupráci s digitální agenturou na všechny čtyři své divize.

Denisa Kokorová propaguje výrobek z Douglasu

Denisa Kokorová propaguje výrobek z Douglasu

Víc než 25 kampaní během jednoho roku dodá digitální agentura WeDigital kosmetickému koncernu L’Oréal. Ten s agenturou rozšiřuje dosavadní spolupráci, která loni zahrnula desítku kampaní. Letos má WeDigital zajistit kampaně s influencery pro všechny čtyři divize L’Oréalu.

Spolupráci s influencery si tak na podzim nově vyzkouší i divize profesionálních produktů, která dosud komunikovala pouze s kadeřníky klasickými kanály pro B2B. Letos bude poprvé výrobky a produkty ukazovat pomocí influencerů i koncovým zákaznicím. „Od září do listopadu budou zapojení influenceři poutat na dvě řady vlasových produktů a jednu profesionální vlasovou žehličku,“ přibližuje majitelka agentury WeDigital Andrea Hurychová. Hlavní tváří ze zmíněných influencerů bude Bé Hà Nguyen alias Style With Me.

Vybrané značky a produkty z luxusní divize L’Oréal už ukázala kampaň spojená se znovuotevřením prodejen Douglas, zapojilo se do ní 21 influencerek. Ty navštívily prodejnu a svým sledujícím představovaly výrobky, nabízely dárky a QR kódy či odkazy na konkrétní produkty. Kampaň vykázala 1,6 milionu impresí a celkovou engagement rate 2,5 %.

Mezi plánované podzimní kampaně patří mimo jiné propagace značky Biotherm, spojená navíc s iniciativou na ochranu moří a oceánů. „Pomocí českých a zahraničních influencerů plánujeme představit nový pleťový krém a šířit povědomí o této značce i její misi,“ vysvětluje senior account manager WeDigital Stanislava Theimerová. Zapojeny nebudou jen ženy-influencerky, ale i muži: „Našim cílem je mimo jiné najít i našeho ‚Davida Beckhama‘. Tedy muže, který se stejně jako tato celebrita v zahraničí stane tváří značky pro český a slovenský trh.“

Vedle produktových kampaní letos WeDigital připomíná slogan L’Oréal Paris Protože ty za to stojíš, který firma používá už 50 let. Pro kampaň, která běží od léta po celý podzim agentura, agentura oslovila influencerky Petru Vančurovou, Helenu Navrátilovou a Slovenku Zuzanu Vačkovou. „Kromě dvoufázové komunikace na Instagramu, kde budou mimo jiné influencerky obdarovávat své fanoušky, pro ně domlouváme i rozhovor pro časopis Cosmopolitan na téma, proč každá z nich za to stojí,“ doplňuje Theimerová.

Celkově bude agentura v rámci letošního kontraktu s L’Oréalem pracovat pro značky Garnier, L’Oréal Paris, Yves Saint Laurent, Thierry Mugler, Biotherm, La Roche-Posay, Vichy, Biolage, Matrix a Steampod.