Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Wellen zajišťuje retail pro Nike už taky v Polsku

Agentura Wellen, specializovaná na marketing v místě prodeje, zvítězila v tendru na spolupráci se značkou Nike v další zemi. Kromě českých, slovenských, chorvatských a maďarských prodejen zajišťuje nově komunikaci značky a přípravu kampaní v polském retailu. „Klienta jsme si získali nejen strategickým vhledem a kreativním přístupem, ale i kvalitou zpracování případové studie a dodaných vzorků. Důležitou roli sehrála i naše čtyřletá zkušenost v ostatních zemích regionu,“ věří ředitel agentury Petr Šimek.

Od roku 2014 zajišťuje agentura kompletní servis pro značku Nike v retailu, od přípravy kreativních návrhů po finální instalaci. K českým a slovenským prodejnám přibyl po roce chorvatský trh, krátce poté následovalo Maďarsko. Od června je v klientském portfoliu agentury i právě dvacítka prodejen Nike a zhruba padesátka multibrandových obchodů v Polsku.