Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Wellen zajišťuje retail pro Nike už taky v Polsku

Agentura Wellen, specializovaná na marketing v místě prodeje, zvítězila v tendru na spolupráci se značkou Nike v další zemi. Kromě českých, slovenských, chorvatských a maďarských prodejen zajišťuje nově komunikaci značky a přípravu kampaní v polském retailu. „Klienta jsme si získali nejen strategickým vhledem a kreativním přístupem, ale i kvalitou zpracování případové studie a dodaných vzorků. Důležitou roli sehrála i naše čtyřletá zkušenost v ostatních zemích regionu,“ věří ředitel agentury Petr Šimek.

Od roku 2014 zajišťuje agentura kompletní servis pro značku Nike v retailu, od přípravy kreativních návrhů po finální instalaci. K českým a slovenským prodejnám přibyl po roce chorvatský trh, krátce poté následovalo Maďarsko. Od června je v klientském portfoliu agentury i právě dvacítka prodejen Nike a zhruba padesátka multibrandových obchodů v Polsku.