Agentura Wellen, specializovaná na marketing v místě prodeje, zvítězila v tendru na spolupráci se značkou Nike v další zemi. Kromě českých, slovenských, chorvatských a maďarských prodejen zajišťuje nově komunikaci značky a přípravu kampaní v polském retailu. „Klienta jsme si získali nejen strategickým vhledem a kreativním přístupem, ale i kvalitou zpracování případové studie a dodaných vzorků. Důležitou roli sehrála i naše čtyřletá zkušenost v ostatních zemích regionu,“ věří ředitel agentury Petr Šimek.
Od roku 2014 zajišťuje agentura kompletní servis pro značku Nike v retailu, od přípravy kreativních návrhů po finální instalaci. K českým a slovenským prodejnám přibyl po roce chorvatský trh, krátce poté následovalo Maďarsko. Od června je v klientském portfoliu agentury i právě dvacítka prodejen Nike a zhruba padesátka multibrandových obchodů v Polsku.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
