Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

West Media vyhrála tendr plzeňské Techmanie

Plzeňská agentura vytvoří kampaň pro tamější centrum na popularizaci vědy a techniky.

Součástí Techmanie je 3D planetárium

Součástí Techmanie je 3D planetárium

Plzeňská billboardová společnost a reklamní agentura West Media Jiřího Machálka vyhrála tendr na venkovní kampaň plzeňského regionálního centra pro popularizaci vědy a techniky Techmania Science Center. Rozpočet kampaně činí zhruba 2,95 milionu Kč, jejím úkolem bude zvýšit zájem o centrum a jeho nové činnosti a udržet jeho návštěvnost.

Plzeňské centrum Techmania je experimentálním projektem, které se snaží propojit neformální vzdělávání s populární turistickou destinací. Letos slaví deset let od svého vzniku. U jeho zrodu stály v roce 2005 investiční společnost Škoda Investment a Západočeská univerzita v Plzni. Součástí centra je mimo jiné trojrozměrné planetárium, laboratoře a dílny.