Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

West Media vyhrála tendr plzeňské Techmanie

Plzeňská agentura vytvoří kampaň pro tamější centrum na popularizaci vědy a techniky.

Součástí Techmanie je 3D planetárium

Součástí Techmanie je 3D planetárium

Plzeňská billboardová společnost a reklamní agentura West Media Jiřího Machálka vyhrála tendr na venkovní kampaň plzeňského regionálního centra pro popularizaci vědy a techniky Techmania Science Center. Rozpočet kampaně činí zhruba 2,95 milionu Kč, jejím úkolem bude zvýšit zájem o centrum a jeho nové činnosti a udržet jeho návštěvnost.

Plzeňské centrum Techmania je experimentálním projektem, které se snaží propojit neformální vzdělávání s populární turistickou destinací. Letos slaví deset let od svého vzniku. U jeho zrodu stály v roce 2005 investiční společnost Škoda Investment a Západočeská univerzita v Plzni. Součástí centra je mimo jiné trojrozměrné planetárium, laboratoře a dílny.