WMC Grey definuje značku Fixed, chystá pro ni první kampaň

Výrobce příslušenství pro mobily využívá agenturního programu Brand & Business Booster.

Zleva Aleš Hron (brand communication strategist), Jan Kořán (brand experience strategist), Jan Plajner (brand development director)

Zleva Aleš Hron (brand communication strategist), Jan Kořán (brand experience strategist), Jan Plajner (brand development director)

Český výrobce příslušenství pro chytré telefony, tablety a nositelnou elektroniku, společnost Fixed.zone, odstartovala spolupráci se strategickým týmem agentury WMC Grey. Ten od června provádí rostoucí značku svým programem Brand & Business Booster, při kterém společně přenastavují celkovou komunikaci značky Fixed. Spolupracují též na kampaních propagujících značku samotnou i produktové řady výrobce. První komunikaci společně plánují spustit ještě tento měsíc.

Loni jsme úspěšně vstoupili na burzu, přešli na ekologičtější, celopapírové obaly produktů, výrazně posílili naši expanzi na evropské trhy. Hlavní novinkou letošního roku je náš postoj ke značce a marketingu. Učíme se jednoduše a srozumitelně komunikovat se zákazníky a oslovovat nové. Kromě produktů tak představíme i naši vizi, inovace a vztah k udržitelnosti,“ přibližuje Daniel Havner, zakladatel společnosti.

Jan Moravec (vlevo) a Daniel Havner

Šéf Fixed.zone Jan Moravec (vpravo) a zakladatel a obchodní ředitel Daniel Havner

„Ve značce Fixed vidíme velký potenciál, a proto jsme rádi, že se rozhodla využít možnosti našeho uceleného programu,” uvádí Jan Plajner, brand development director WMC Grey. „Věříme, že je to důležité ve dvou rovinách - interně pro klienta, který do svého růstového potenciálu chytře investuje v tu pravou chvíli, a ve vztahu k agentuře pro budování úspěšné dlouhodobé spolupráce.“

Fixed má ambice stát se lídrem v segmentu příslušenství prostřednictvím vlastního designu produktů, vlastních výrobních kapacit a nyní i silného marketingu. Kromě stávající výroby luxusních kožených pouzder či chytrých peněženek v českém Prostějově firma plánuje investice do automatizace, zpracování recyklovaných plastů či třeba hliníku.

Sdílejte