WMC Grey letos přibrala čtyři nové klienty

Raklamní agentura začala nově pracovat pro Baťu, L’Oréal, Imperial Tobacco a Braník.

Reklamní agentura WMC Grey letos přivítala čtyři nové klienty – výrobce obuvi a doplňků Baťa, kosmetického giganta L’Oréal, tabákovou společnost Imperial Tobacco a také pivo Braník. Zároveň prodloužila a rozšířila spolupráci se třemi brandy z portfolia skupiny Kofola ČeskoSlovensko, a také s Vitanou a Pražskou energetikou. 

Pro značku Baťa se WMC Grey stává globální digitální agenturou. Bude tak vytvářet a řídit komunikaci tradiční české značky v online prostředí s celosvětovým dosahem na více než 70 trzích světa.

Digitální komunikaci bude agentura nově zajišťovat i pro značku Garnier, patřící pod L’Oréal, největšího výrobce kosmetických produktů a produktů osobní hygieny na světě. Agentura se o digitální kampaně této značky, kterou získala v trojkolovém tendru, bude starat opět nejen v Česku, ale i na slovenském a maďarském trhu.

Do portfolia si WMC Grey připisuje i jednoho síťového klienta – ve spolupráci s Grey London odstartuje na českém trhu komunikační kampaň pro launch nového produktu společnosti Imperial Brands. „Komunikační koncept se propíše do všech kanálů, tedy ATL, digitálu i instoru,“ upřesňuje Adéla Krausová, managing director WMC Grey.

Agentura také vyhrála tendr na komunikaci piva Braník. V nové kampani představila koncept branických rytířů.

Do roku 2021 vstoupila WMC Grey i jako agentura zajišťující komunikaci značky Rajec z portfolia Kofoly. „Komunikaci této značky jsme strategicky sjednotili a přinesli nejen funkční a kreativní řešení, ale i jeho jasnou aplikaci do digitálního prostředí. V minulosti to představovalo vypsat a absolvovat až čtyři tendry na různé projekty, nám se to podařilo zvládnout vše v jednom,“ říká business development director agentury Jan Plajner.

Pro značku Kláštorná Kalcia, další z minerálních vod z portfolia Kofoly, agentura natočila televizní spot a posune svůj existující koncept. Nový spot uvedla rovněž pro Vitanu, komunikace pokračuje s postavou pana Gorily. A novou kampaň připravila i pro společnost Pražská energetika.