WMC Grey ustavila tým Brand & Business Booster

Reklamní agentura rozšiřuje své konzultační služby pro strategii a rozvoj značek klientů.

Tým Brand & Business Booster agentury WMC Grey

Tým Brand & Business Booster agentury WMC Grey: zleva Jan Kořán, Alexandra Štefanisková, Aleš Hron, Jan Plajner

Reklamní agentura WMC Grey představila nový tým nazvaný Brand & Business Booster (zkráceně BBB), jehož misí je „stavět značky, o kterých se mluví“. Čtyřčlenná skupina má posílit dosavadní konzultační služby agentury a jeho misí je „stavět značky, o kterých se mluví“, což v praxi znamená pomáhat značkám najít směr a vytvořit funkční komunikaci, potažmo vylepšit obchodní výsledky. Pro realizaci takové komunikace má být k dispozici víc než 70 lidí z celé agentury WMC Grey.

Tým z pozice brand development director vede Jan Plajner. „Společně s klientem detailně mapujeme konstrukci jeho značky a vlastními silami také pak realizujeme její boost,“ popisuje Plajner. „Propojení mezi tím, co značka říká v komunikaci a jaká je skutečná uživatelská zkušenost při rozličném kontaktu s ní, neustále nabývá na důležitosti. Značky si uvědomují, že nemohou jen mluvit, ale musí více dělat,“ doplňuje brand experience strategist Jan Kořán. Kromě Plajnera a Kořána jsou v týmu ještě Aleš Hron coby brand communication strategist a také Alexandra Štefanisková, která jako brand development specialist doplňuje seniorní členy skupiny a řídí týmové projekty napříč agenturou.

Členové BBB se v uplynulých letech podíleli na strategiích pro Pivovary Staropramen, Royal Crown Cola (Golden Effie 2020 za dlouhodobé budování značky) nebo Datart. Služby týmu vznikaly organicky jako reakce na rozvíjející se potřeby klientů a jejich značek. Portfolio agentury WMC Grey momentálně čítá přes 35 klientů složených z desítek lokálních i nadnárodních značek. BBB pro ně zastřešuje zejména komunikační strategie, obchodní rozvoj a zákaznickou zkušenost. Rozvoj značek řídí pomocí vlastního nástroje nazvaného Brand Construction.

Sdílejte