Společnost Czech Airlines Training Centre, dceřiná společnost státního podniku Řízení letového provozu České republiky si v tendru vybrala pro změnu své identity a podpůrnou kampaň agenturu WMC/Grey, jako poskytovatele marketingových a reklamních služeb. Hlavním předmětem výběrového řízení bylo zabezpečení návrhů na kompletní redesign obchodní značky a vytvoření nové identity. Další částí výběrového řízení bylo zpracování návrhů pro zahraniční kampaň zaměřenou na podporu rozvoje spolupráce s dalšími významnými leteckými společnostmi a výcvikovými organizacemi. Šéfem Centra je Jan Janík. Spolupráce začala 1. června.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli