Digitální agentura Business Factory doplnila v březnu svůj obchodní tým, soustředěný v pražské kanceláři otevřené loni v září, i týmy marketingových specialistů, které rozvíjí ve své brněnské centrále.
Coby nový client partner nastoupil do pražského zastoupení Robert Wolf, který přišel po zhruba půlročním angažmá v obchodním týmu agentury Acomware. Předtím vedl obchod tým online reklamy Impression Media, respektive Centrum Holdings. V Business Factory má na starost budování vztahů se zákazníky, hlavně s největšími inzerenty.
V Brně agentura získala tři nové tváře do týmů, které se přímo starají o reklamní kampaně. Na pozice specialistů pro výkonnostní kampaně na Facebooku a Googlu nastoupili Jan Fatura, Jana Tošnarová a Michal Filípek. Fatura přišel Digital Native Agency, předtím pracoval v Confidence Digital. Tošnarová se přesunula z agentury RH+ marketing. Filípek dělal čtyři roky v brněnské agentuře Cognito.
Podle Jelínka dokončuje Business Factory v brněnské centrále prostor až pro 40 specialistů reklamní kampaně na Facebooku, Googlu i webech třetích stran. Business Factory rovněž nedávno ohlásila, že začíná vytvářet a spravovat obsah pro účely reklamy a že spouští program Fejsbookers pro spolupráci s influencery.
Tým rozšiřuje i Acomware
Počet svých zaměstnanců navýšila i zmíněná agentura Acomware. Do ní nastoupila jako specialistka na emailové kampaně Petra Vaníčková, která už externě dělala pro IBM, LG nebo agenturu Nydrle. Z Performia přišel konzultant David Vurma. Datovým analytikem je Jiří Široký z Actum+. Celkem Acomware má 60 lidí.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
