
O Wolt se budou nově starat seniorní PR konzultanti Filip Matys a Lenka Černohousová
Rozvážková služba Wolt posiluje externí komunikaci a její strategické směřování. V oblasti PR jí bude v Česku s komunikací pomáhat agentura Konektor. Kontrakt získala v tendru. Vícekolové výběrové řízení proběhlo v červenci a srpnu a do prvního kola se přihlásilo přes 20 agentur. Dedikovaný tým se má postarat o posílení a zkvalitnění komunikace a podporu značky ve vysoce konkurenčním prostředí. Cílem je podpořit povědomí o nových službách a rozšiřující se nabídce, zvýšit tržní podíl Woltu na českém trhu i upevnit vztahy se zákazníky a dalšími partnery.
PR manažerkou Woltu pro střední Evropu je Jana Jarošová, která předloni přišla z finanční skupiny J&T. Na komunikaci Woltu od poloviny roku 2021 spolupracovala agentura Communication Lab.
V oblasti marketingu Wolt nejprve spolupracoval s Wollein Films na online spotech kreativně vznikajících inhouse, loni na jaře navázal spolupráci s pražským Triadem a poprvé s reklamou vstoupil do televize. Před rokem se pak šéfem marketingu Woltu stal Jindřich Holiš.
Podívejte se na dosavadní reklamní kampaně Woltu
Wolt jako technologický startup vznikl v roce 2014 ve Finsku, od loňska je součástí největší americké rozvážkové služby DoorDash. Rozváží hotová jídla, potraviny a další maloobchodní zboží. Nyní působí ve 29 zemích, na českém trhu funguje pět let, teď ve 32 lokalitách. Pod značkou Wolt Market provozuje vlastní síť obchodů s potravinami a spotřebním zbožím.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
