V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

World of Online odbavuje pro Lamax i outdoor

Vánoční kampaň pro firmu Elem6 proběhne v Praze na zastávkách MHD, potrvá dva týdny.

Marketingová agentura World of Online (WOO) pro značku Lamax Electronics společnosti Elem6) spravuje sociální sítě a letos nově spolupracuje také na vánoční outdoorové kampani. „Můžeme tak zachovat konzistentnost vizuální komunikace značky Lamax, na které dlouhodobě pracujeme,“ podotkl k rozšíření spolupráce Petr Srna, šéf World of Online. 

Venkovní vánoční kampaň Lamaxu bude k vidění od 1. prosince po dobu 14 dnů na zastávkách MHD v rámci pražského mobiliáře provozovaného společností JCDecaux. Ve spojení s prodejcem Datart propaguje bezdrátové audio, které je jedním z hlavních produktů značky Lamax v posledních letech.

Na projektu pracovali account manager Nicola Tošnarová, art director Martin Stellmach a content creator Ondřej Hromádko.

Vizuál kampaně značky Lamax od World of Online

Vizuál kampaně značky Lamax od World of Online

Vizuál kampaně značky Lamax od World of Online

Vizuál kampaně značky Lamax od World of Online