Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

World of Online přibírá sítě dalších značek Elem6

Část týmu World of Online

Část týmu World of Online

Agentura World of Online Petra Srny pokračuje ve spolupráci s dodavatelem sportovních akčních kamer, kamer do auta a další drobné elektroniky Elem6. Nově má na starosti správu sociálních sítí značek TrueCam a Lamax. Už dřív spolupracovala na kampani s Patrikem Vrbovským alias Rytmusem.

World of Online je agentura specializující se na influencer a microinfluencer marketing. Jejich služeb využívá L’Oréal, Mastercard, Komerční banka, televize Nova či Unilever. Správa sociálních sítí patří mezi jejich nově nabízené služby. Loni agentura vydala s nakladatelstvím Mindok youtuberskou deskovou hru Play! Staň se hvězdou internetu.