Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

World of Online spravuje sítě zmrzlin od Unileveru

Petr Srna

Petr Srna

Digitální agentura World of Online Petra Srny od ledna spravuje pro Unilever sociální sítě jeho značek zmrzlin Magnum, Algida a Carte D’Or. O Magnum a Algidu se dosud starala Kindred, značka Carte D’or byla v péči Zaraguzy. Unilever jako klienta získala World of Online loni, stejně tak MasterCard, Cinema City a Philips. Obrat za 2018 počítá Srnova agentura v nižších desítkách milionů korun. Pořídila si vlastní fotostudio, kvůli audiovizuální tvorbě.

V uplynulém roce přitom pro 20 značek realizovala přes 40 kampaní, kromě vlastních zdrojů do nich zapojila přes 100 českých a slovenských influencerů jako Patrik Vrbovský alias Rytmus, Martin Ulč, Mama Domisha, Anna Kadeřávková, Jana Hrmová nebo Tatiana Žideková.