Digitální agentura World of Online Petra Srny od ledna spravuje pro Unilever sociální sítě jeho značek zmrzlin Magnum, Algida a Carte D’Or. O Magnum a Algidu se dosud starala Kindred, značka Carte D’or byla v péči Zaraguzy. Unilever jako klienta získala World of Online loni, stejně tak MasterCard, Cinema City a Philips. Obrat za 2018 počítá Srnova agentura v nižších desítkách milionů korun. Pořídila si vlastní fotostudio, kvůli audiovizuální tvorbě.
V uplynulém roce přitom pro 20 značek realizovala přes 40 kampaní, kromě vlastních zdrojů do nich zapojila přes 100 českých a slovenských influencerů jako Patrik Vrbovský alias Rytmus, Martin Ulč, Mama Domisha, Anna Kadeřávková, Jana Hrmová nebo Tatiana Žideková.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval