Marketingová agentura World of Online prohlubuje spolupráci s prodejcem elektroniky Electro World. Agentura s ním začala spolupracovat už v červnu, a to na digitální strategii pro sociální sítě i další online kanály. Strategie zahrnuje jak obsahovou, tak výkonnostní část v rámci komunikačního mixu. Od září World of Online přebírá správu sociálních sítí Facebook a Instagram. Hlavní obsah komunikace se bude primárně věnovat službám a benefitům, které Electro World nabízí svým zákazníkům. Agentura bude spravovat také kanál na YouTube.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce