Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

L’Oréal svěřil digitál Wundermanu

Agentura zajistí komunikaci na českém, slovenském a maďarském trhu.

Web Salon Expert

Wunderman pro L’Oréal vytvoří web Salon Expert, která nabídne tzv. salón lokátor, pomocí kterého najdou zákazníci ve svém okolí nejbližší kadeřnické salony, součástí webu budou i rady týkající se profesionální péče o vlasy

Agentura Wunderman zvítězila ve výběrovém řízení výrobce kosmetiky L’Oréal Paris na digitální agenturu. Zastřeší komunikaci značek se zaměřením na profesionální kadeřníky L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix a Redken, a to v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Zakázku bude mít na starosti tým pod vedením digital account managera Wundermanu Aleše Křivánka, který zajistí komunikaci s klientem na všech třech trzích.

Wunderman v dubnu přebírá od klienta správu profilů všech zmíněných značek na sociálních sítích Facebook, YouTube, Pinterest a Instagram. Od května pak zajistí emailovou komunikaci na současnou databázi klientů značky L’Oréal Professionnel. Během celého roku pak bude agentura chystat jednorázové projekty – prvním z nich je návrh a tvorba webu Salon Expert, dál se plánuje třeba redesign edukačního webu pro akademii značky L’Oréal Professionnel či vytvoření produktových stránek značky Kérastase.