Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Wunderman pro Dr. Max: blogy pro ženy a nový věrnostní program

Lékárenská síť skupiny Penta mění v klientském programu sbírání bodů za kupóny. Zákaznice přitom na webu chce oslovovat vlastní obsahem.

Lékárna Dr. Max

Lékárna Dr. Max

Už 550.000 nových registrací zaznamenal klientský program lékáren Dr. Max skupiny Penta tři týdny od chvíle, co se uvedl v nové podobě. Od začátku března pomáhá s výdejem sedm set hostesek na pobočkách Dr. Max po celé republice, aby se nenarušil běžný provoz, propagace bude trvat do konce května. Lékárny při něm stahují dosud platné věrnostní karty, které vydávaly od roku 2007 a dosud jich je v oběhu přes dva miliony, a nahrazuje je novými. „Zaznamenáváme asi milion unikátních klientů s kartou měsíčně,“ podotkl k dosavadní aktivitě zákazníků komerční ředitel lékáren Dr. Max Luboš Korbelář.

Zásadní změna klientského programu spočívá v tom, že se ruší sbírání bodů. Ty nově nahradí kupóny. Program navíc nově funguje napříč platformami. V únoru Dr. Max inovoval web včetně sekce kartavyhod.drmax.cz, na podzim se má přidat mobilní aplikace.

Nové karty mají podniku v rámci adresného systému výhod pomoci doručovat zájemcům individualizovanější nabídky. Dál platí – za určitých podmínek – až 50% sleva z doplatku, která se stala hlavním marketingovým nástrojem značky Dr. Max poté, co skončil výběr třicetikorunových regulačních poplatků od pacientů a také systém bonusů, které je měly kompenzovat.

Společnost Česká lékárna holding, která lékárny Dr. Max provozuje, připravila nový klientský program včetně kampaně ve spolupráci s komunikační agenturou Wunderman.

Z kampaně značky Dr. Max od Wundermanu

Z kampaně značky Dr. Max od Wundermanu

Magistra Máma a BeautyBuzz

Wunderman dodává lékárnám nově také dva nástroje pro propagaci v online prostředí, dvě mikrostránky ve formě blogů. Jde o rady pro matky Magistra Máma a rozhovory o kráse, kosmetice a zdravém životním stylu BeautyBuzz.

První z nich plní obsahem lékárnice Daniela Vondráčková, web kombinuje osobní zápisky s encyklopedickými články. Druhý tvoří bloggerka Aneta Kaderková a lékařka Kateřina Macháčková. Agentura doslova uvádí: „Statické články a recenze běžných beauty blogů vrhá v skrutinium a jde o krok dál – vyrovnává svou informační hodnotu a důvěryhodnost dialogem skutečných postav – aspirativní mladé bloggerky s dermatoložkou s dlouholetou praxí v oboru léčby kožních onemocnění a estetické dermatologie.“

Na oba blogy upozorní na internetu reklamní kampaň.