Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Wunderman se mění na Wunderman Thompson

Globální rebranding završuje fúzi Wundermanu s J. Walter Thompson, další v rámci WPP.

Pražské sídlo agentury Wunderman

Pražské sídlo agentury Wunderman u Smíchovského nádraží na Praze 5

Wunderman, největší marketingová agentura v Česku, se ode dneška jmenuje Wunderman Thompson. Nový název, který bude agentura používat celosvětově, je vyústěním avizované fúze dvou agentur – Wunderman a J. Walter Thompson (JWT). Obě spadající do skupiny WPP, největší komunikační skupiny světa s ústředím ve Velké Británii. Ta už nedávno spojila agentury Young & Rubicam a VML, uskupení pak na tuzemském trhu pohltilo agenturu Swimming Pool. Všechny agentury WPP v Česku se v roce 2021 sestěhují na jedno místo.

Logo nového uskupení Wunderman Thompson

Logo nového uskupení Wunderman Thompson

 
Wunderman

Dosavadní logo agentury Wunderman

Po celém světě působí ve Wunderman Thompson kolem 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce jich k dnešku pracuje 412, z toho asi 20 přišlo z JWT.

„Agentura JWT měla na českém lokálním trhu jiné nastavení než na globální úrovni. Organizačně byla úzce propojena se skupinou VMLY&R (dřív Young & Rubicam). JWT tak spadala pod šéfa VMLY&R Tomáše Dvořáka a pracovalo v ní do dvou desítek lidí. Klienti JWT byli z části převedeni pod Wunderman Thompson a s některými byla ukončena spolupráce z důvodu konfliktu zájmu,“ přiblížila agentura.

„U svých klientů chceme ještě intenzivněji rozvíjet to, co je nám už dnes vlastní – propojení kreativity, zákaznické zkušenosti, datové analytiky a personalizovaného marketingu s využitím moderních technologií,“ prohlásil čerstvý šéf agentury Bronislav Kvasnička.

„Při diskusích nejen s lokálními, ale i s globálními klienty, řešíme častý problém. Říkají ‘pomozte nám růst, pomozte nám najít nové služby, definovat segmenty, produkty, nová místa na trhu, nové příležitosti’. Dnes agentury nejsou jen exekutivními dodavateli řešení, ale aby mohly na trhu obstát, musejí se svým klientům stát partnery a významně se podílet na tvorbě strategie,“ připomněl Kvasnička.