Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Wüstenrot si pro nákup médií vybral Médeu

Spolupráce s OMD a ZenithOptimedia končí.

Z výběrového řízení na poskytování služeb mediální agentury pro finanční skupinu Wüstenrot na rok 2015 vyšla jako vítěz mediální agentura Médea Jaromíra Soukupa. Bude nakupovat mediální prostor pro všechny společnosti skupiny.

Spolupráce s agenturami OMD Czech, která dosud pro Wüstenrot zajištovala nákup offline médií, a ZenithOptimedia, jejímž prostřednictvím skupina nakupovala online reklamní prostor, tak končí k 31. prosinci.