Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Wüstenrot zůstává s Scholz & Friends, už devět let

Agentura Scholz & Friends s kreativním ředitelem Miky Karasem zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení na kreativní agenturu pro skupinu Wüstenrot a obhájila tak dosavadní kontrakt. Wüstenrot a Scholz & Friends tak začínají devátý rok spolupráce. Agentura teď bude mít na starosti přípravu nového 360° komunikačního konceptu k redefinici positioningu značky.

„Scholz & Friends ve výběrovém řízení prokázali, že i po těch letech mají stále co nabídnout,“ komentuje Michal Pokluda, ředitel úseku Produkt, marketing a podpora Wüstenrotu.