Agentura Scholz & Friends s kreativním ředitelem Miky Karasem zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení na kreativní agenturu pro skupinu Wüstenrot a obhájila tak dosavadní kontrakt. Wüstenrot a Scholz & Friends tak začínají devátý rok spolupráce. Agentura teď bude mít na starosti přípravu nového 360° komunikačního konceptu k redefinici positioningu značky.
„Scholz & Friends ve výběrovém řízení prokázali, že i po těch letech mají stále co nabídnout,“ komentuje Michal Pokluda, ředitel úseku Produkt, marketing a podpora Wüstenrotu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval