V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Yinachi vydává pro Staropramen knihu Smíchov sobě

Kniha Smíchov sobě bude k dostání na akcích pivovaru Staropramen

Kniha Smíchov sobě bude k dostání na akcích pivovaru Staropramen

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Ukázka z knihy Smíchov sobě

Po titulech Obsese, Kmeny, Neboj, neboj, Velký bobek a Hrdinové přichází kreativní studio Yinachi s další knihou. Je jí publikace Smíchov sobě, které agentura v čele s Robertem Peňažkou a Ondřejem Ročkem připravila pro pivní značku Staropramen. Ta i v klasické reklamě akcentuje Smíchov jako místo svého vzniku a začátku své stopadesátileté tradice. Právě ke 150 letům Staropramenu kniha od Yinachi teď vychází.

„Servírujeme vám příběh o lidech, kteří vařili pivo celý život, a dál ho vaří s láskou a hrdostí,“ uvádí Ondřej Roček z Yinachi, který v projektu fungoval jako supervizor. „Oslovili jsme profíka ze Silicon Valley Igora Paletu, autora textu, potom držitele ceny Czech Grand Design Jindřicha Janíčka, který knihu ilustroval, dále pak kronikáře Zeno Čižmáře, který sesbíral prameny z archivů a rodinných alb potomků zaměstnanců pivovaru. Propili jsme stovky litrů piv při setkáních s pamětníky, jejichž unikátní příběhy ze zákulisí sesbíral a dal dohromady kreativní guru Petr Hanousek. Nakonec knihu dopekl náš jinačí Honza, celým jménem Jan Prell, umělecký direktor tohoto velkého knižního projektu,“ vyjmenovává tvůrce.

„Autenticky ilustrujeme dobu, kdy se pivo vařilo ještě podle oka. Dali jsme dohromady příběhy, vzpomínky a také unikátní sbírku dobových materiálů, ze všech historických období pivovaru,“ dodává Ráchel Smékalová, která společně s Pavlem Starkou stojí za celou produkcí knihy.

Publikace v nákladu 3.000 výtisků bude k dostání na Smíchovských slavnostech, na sousedském setkání Výčep pod komínem i na oslavách Dnů českého piva. Prodávat se bude za 399 Kč.

U křtu nechyběl ani Hynek Čermák, hlavní tvář reklamních kampaní značky Staropramen

U křtu nechyběl ani Hynek Čermák, hlavní tvář reklamních kampaní značky Staropramen

U křtu nechyběl ani Hynek Čermák, hlavní tvář reklamních kampaní značky Staropramen

U křtu nechyběl ani Hynek Čermák, hlavní tvář reklamních kampaní značky Staropramen

Křest knihy Smíchov sobě

Křest knihy Smíchov sobě