Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Young Lions 2012: Nejlepší kampaň na penzion pro vysloužilé herce mají Koutná a Krátký ze Starcomu

Výsledky kategorie Media soutěže mladých kreativců do 28 let

Young Lions 2012, kategorie Media: Vítězný tým agentury Starcom MediaVest. Foto: Jan Marcinek

Vítězný tým agentury Starcom MediaVest Lucie Koutná a Ondřej Krátký použil maskování. Foto: Jan Marcinek

Letošní soutěž mladých reklamních kreativců do 28 let Young Lions 2012 vyhlásila včera v hotelu Iris v pražském Edenu vítěze v nejpočetnější ze tří svých kategorií, v kategorii Media.

V ní šlo o nejlepší kampaň na domov pro vysloužilé umělce. Nejlépe z 26 přihlášených týmů [seznam soutěžících v PDF] si v tom vedla dvojice z agentury Starcom MediaVest Lucie Koutná a Ondřej Krátký. Následovaly je týmy Adwoodu a Adisonu.

VÍTĚZOVÉ KATEGORIE MEDIA
1. Lucie Koutná a Ondřej Krátký Starcom MediaVest Group 2 prezentace v PDF
2. Tomáš Brožek a Jindra Malík Adwood Advertising prezentace v PDF
3. Alžběta Pavlínová a Pavel Vybíral Adison prezentace v PDF
Young Lions 2012, kategorie Media: Vítězný tým agentury Starcom MediaVest. Foto: Jan Marcinek

Young Lions 2012, kategorie Media: Vítězný tým agentury Starcom MediaVest prezentuje. Foto: Jan Marcinek

Young Lions 2012, kategorie Media: Tým agentury AdWood skončil druhý. Foto: Jan Marcinek

Young Lions 2012, kategorie Media: Tomáš Brožek a Jindra Malík z Adwoodu skončili druzí. Foto: Jan Marcinek

Young Lions 2012, kategorie Media: Tým agentury Adison skončil třetí. Foto: Jan Marcinek

Young Lions 2012, kategorie Media: Alžběta Pavlínová a Pavel Vybíral z Adisonu mají třetí místo. Foto: Jan Marcinek

Cílem soutěžních dvojic, kterých se letos přihlásilo rekordní množství, bylo za 24 hodin od zadání, které proběhlo v pondělí ráno, vymyslet kampaň pro projekt Nadace Charty 77 nazvaný Dům čtyř múz. Ten má být místem pro přestárlé, sociálně slabé či nemocné umělce, kteří by jinak na konci své kariéry dožívali samotní, bez péče a prostředků.

Má jít o kombinaci kulturního centra a ubytování pro 30 až 40 lidí, v místě Bránického dvora. Projekt inspirovaly osudy Slávky Budínové či Zdeňka Dítě. Tvář mu souhlasili propůjčit Zdeněk Svěrák, Tomáš Topfer, Ondřej Vetchý, Petr Nárožný, Dagmar Havlová a další. Pokud tato vlajková loď uspěje, mají se budovat další podobná místa.

Kampaň měla být zaměřena na širokou veřejnost a potenciální dárce [viz kompletní zadání v PDF, v angličtině]. Má stát nejvýš 1 milion Kč, běžet od července 2012 do prosince 2013 a za tu dobu získat na darech 50 milionů.

Dnes ráno se dozvědí své zadání soutěžící dua v kategorii Cyber, večer bude vyhlášen vítěz kategorie Print [viz kompletní zadání v PDF, v angličtině], vítěze kategorie Cyber poznáme zítra večer.

Národní kolo soutěže organizuje FLEmedia (oficiální reprezentant festivalu Cannes Lions pro Českou republiku) ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. Fotografoval a natáčel Jan Marcinek.