Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Young Lions 2013: nejlepší tiskový inzerát pro prvovoliče má duo Biath-Hejný z Nýdrle

Výsledky kategorie Print soutěže mladých kreativců do 28 let

Vítězové Roman Biath a Pavel Hejný. Foto: Jan Marcinek

Vítězové Roman Biath a Pavel Hejný. Foto: Jan Marcinek

Už i třetí nejobsazenější kategorie letošní soutěže mladých kreativců Young Lions zná vítěze - vyhrála ji dvojice Roman Biath a Pavel Hejný z Nydrle Digital. Druhé skončily Alena Neubauerová a Petra Biró z Ogilvy & Mather, třetí pak Jan Benda a Jaroslava Homolová z Media Age. Print byl letos nejobsazenější kategorií, soutěžilo v ní 30 dvojic.

Úkolem přitom bylo vytvořit tištěný inzerát cílený na 450 tisíc prvovoličů (lidí ve věku 18 až 21 let), aby se zúčastnili nadcházejících parlamentních voleb v roce 2014. Zadavatelem je občanské sdružení K volbám, které založila skupina absolventů Marketingové komunikace a PR Univerzity Karlovy v Praze s dalšími spolupracovníky. Vzniknout měl “výstup, který si cílová skupina bude chtít vyvěsit doma, ale přitom úplně nevyděsí rodiče”.

Vítězná práce mladých z agentury Nýdrle

Vítězná práce mladých z agentury Nýdrle

nenechali byste je vybrat, co si pověsíte na zeď. Tak proč je necháváte vybírat svoji budoucnost? Druhé místo od týmu Ogilvy & Mather

Nenechali byste je vybrat, co si pověsíte na zeď. Tak proč je necháváte vybírat svoji budoucnost? Druhé místo od týmu Ogilvy & Mather

Tohle všechno se změní, když nepůjdeš k volbám. Jdi Kvolbám.cz. Třetí místo od týmu Media Age

Tohle všechno se změní, když nepůjdeš k volbám. Jdi Kvolbám.cz. Třetí místo od týmu Media Age

Porota kategorie Print uprostřed a v čele s Edou Kaubou. Foto: Jan Marcinek

Porota kategorie Print uprostřed a v čele s Edou Kaubou. Foto: Jan Marcinek