Mayya Khabirova a Markéta Kolodžejová z agentury Saatchi & Saatchi Praha jsou třetím vítězným duem v letošním klání mladých kreativců do 28 let Young Lions. Vyhrály kategorii Print a pojedou na mezinárodní soutěž na reklamním festivalu v Cannes. Úkolem bylo vytvořit tiskový inzerát pro projekt SenSen (Senzační senioři) Nadace Charty 77, který by změnil zažité vnímání seniorů, viz kompletní zadání.
Druzí skončili Eugen Finkei a Matěj Konečný z Kaspen/Jung von Matt.
Třetí letos skončilo duo matadorů soutěže Pavel Hejný a Roman Biath. Ti v roce 2013 v kategorii Print vyhráli, loni byli v téže kategorii druzí.
O pořadí rozhodovala porota v čele s Terezou Svěrákovou ze skupiny Young & Rubicam, art directorka Eve Kemanes z VCCP, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague Pavel Friš, fotograf Miro Minarových a art director Fallonu Aleš Kolaja.
Prohlédněte si všechny práce z kategorie Print
Vítězové ostatních kategorií
Duo Krčil-Zdražil ze zlínské univerzity udělalo nejlepší mediální kampaň projektu Národní kronika
Nejlepší digitální kampaň pro fotobanku Isifa dalo duo Došková-Palkosková z Bubble

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
