Vítězi kategorie Digital letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se stala dvojice Tereza Boukalová a Marek Malis z agentury Cheil Czech. Druhé místo obsadili Martina Janíková a Adam Brousek z agentury Kindred. Třetí příčka patří dvěma dvojicím - první jsou Alena Dziamidava (Mark BBDO) a Šárka Bezděková (Proximity Prague), druhou Tereza Nováková a Kristina Klaudyová z Kindredu.
Kategorie Digital je letos třetí nejobsazenější kategorií z pěti, soutěžilo v ní nakonec devět týmů. Celkem se přihlásilo 58 týmů a 52 nakonec soutěžilo a odevzdalo soutěžní práce. O pořadí v kategorii Digital rozhodovala porota, které předsedal šéf Symbia Robert Haas a kromě něj v ní zasedli executive creative director Geometry Prague Julia Dovlatova, media director McCann Prague Jan Suda a digital media director Wavemakeru Jan Kurel.
Zadáním kategorie bylo vypracovat pro nadační fond Qiido projekt podpory vzdělávání mimořádně intelektově nadaných dětí, které jsou zároveň často vnímány jako problémové. Úkolem přitom bylo maximalizovat povědomí o této problematice a spojit ho s Qiidem jakožto expertem první volby v této oblasti pro rodiče a učitelé.
Letos poprvé, vinou aktuální situace ohledně koronaviru, probíhají Young Lions kompletně v online formě. Celá akce je připravena na to, že každý účastník, porotce, klient i organizátor může být ve svém vlastním bezpečném prostředí. Tato změna přináší nové výzvy i možnosti – vyhlášení vítězů jsou poprvé přenášena videem prostřednictvím Facebooku.
Oceněné práce
Zlatá (Cheil)
Stříbrná (Kindred)
Bronzová (Mark BBDO & Proximity Prague)
Bronzová (Kindred)

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
