Vítězkami kategorie Marketers letošních Young Lions, soutěže marketérů do 30 let, se staly Barbora Pešek a Nathalie Lacigová z Papelote. Druhé místo patří dvojici Jana Holbusová a Jan Dvořák z Plzeňského Prazdroje. Třetí skončily Nikol Frantová a Petra Fialová z české pobočky Philipsu. Honorary mention si odnáší duo Pavel Vykydal a Monika Hrstková z Kofoly.
Kategorie Marketers byla na Young Lions čtvrtá nejvíc obsazená kategorie z pěti, soutěžilo v ní sedm týmů. Celkem se do soutěže přihlásilo 58 týmů, z toho 52 nakonec odevzdalo soutěžní práce.
O pořadí v kategorii Marketers rozhodovala porota, které předsedal director of marketing & communication z Renomie Leon Sverdlin a v níž zasedli též kreativec Miky Karas a René Jež z firmy Lionhearted, který soutěž Young Lions pořádá.
Zadáním bylo pod heslem Se sokolem do života vytvořit pro tělovýchovnou organizaci Sokol program pro rozvoj pohybových dovedností dětí ve věku od 3 do 6 let v mateřských školkách. Úkolem přitom bylo aspoň zdvojnásobit počet dětí účastnících se programu neboli zapojit do programu dalších 73.000 dětí.
Letos poprvé, vinou aktuální situace ohledně koronaviru, probíhají Young Lions kompletně v online formě. Celá akce je připravena na to, že každý účastník, porotce, klient i organizátor může být ve svém vlastním bezpečném prostředí. Tato změna přináší nové výzvy i možnosti – vyhlášení vítězů jsou poprvé přenášena videem prostřednictvím Facebooku.
Oceněné práce
Zlatá (Papelote)
Stříbrná (Plzeňský Prazdroj)
Bronzová (Philips)
Honorary mention (Kofola)