Vítězkami kategorie Media letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se staly Kim Hofmanová a Natalia Starinská z agentury Ogilvy. Druhé místo obsadili Eva Čechovská a Daniel Trumpich z agentury Wavemaker Czech. Třetí patří dvojici Julija Jermašová a Ervin Kuč z agentury PHD. Honorary mention obdržely dvě soutěžní dvojice, a to Vendula Kolářová s Renatou Ondrovou z agentury DentsuX a Jitka Jarošincová s Miriam Juránkovou z ČSOB.
Kategorie Media je letos ze všech pěti kategorií nejobsazenější, soutěžilo v ní 16 týmů. Celkem se přihlásilo 58 týmů a 52 nakonec soutěžilo a odevzdalo soutěžní práce. O pořadí v kategorii rozhodovala porota, které předsedal Jakub Hodboď, global head of strategy Social.Lab a head of strategy Ogilvy Czech, a v níž kromě něj zasedli creative director Havasu Petr Čech, strategy & digital director Omnicom Media Group Pavel Galík a creative director DDB Prague Gert Laubscher.
Zadáním bylo pod heslem Se sokolem do života vytvořit pro tělovýchovnou organizaci Sokol program pro rozvoj pohybových dovedností dětí ve věku od 3 do 6 let v mateřských školkách. Úkolem přitom bylo aspoň zdvojnásobit počet dětí účastnících se programu neboli zapojit do programu dalších 73.000 dětí.
Letos poprvé, vinou aktuální situace ohledně koronaviru, probíhají Young Lions kompletně v online formě. Celá akce je připravena na to, že každý účastník, porotce, klient i organizátor může být ve svém vlastním bezpečném prostředí. Tato změna přináší nové výzvy i možnosti – vyhlášení vítězů jsou poprvé přenášena videem prostřednictvím Facebooku.
Oceněné práce
Zlatá (Ogilvy)
Stříbrná (Wavemaker)
Bronzová (PHD)
Honorary mention (DentsuX)
Honorary mention (ČSOB)