Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Young Lions 2020: v kategorii PR vítězí Mařasová a Francková z Knowcomm

Soutěž mladých marketérů do 30 let vyhlásila vítěze třetí z pěti letošních kategorií.

Alena Mařasová a Romana Francková jsou vítězkami kategorie PR letošních Young Lions

Alena Mařasová a Romana Francková jsou vítězkami kategorie PR letošních Young Lions

Vítězkami kategorie PR letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se staly Alena Mařasová a Romana Francková z agentury Knowcomm. Druhé a třetí místo nebylo uděleno, zato porota vybrala dvakrát honorary mention - jednu pro tým Martin Svoboda a Anna Pivodová z agentury Lesensky.cz, jednu pro dvojici Marie Tréglová a Tereza Košťálková z Vysoké školy kreativní komunikace.

Kategorie PR je letos na Young Lions nejmíň obsazená kategorie z pěti, soutěžilo v ní pět týmů. Celkem se do soutěže přihlásilo 58 týmů, z toho 52 nakonec odevzdalo soutěžní práce. O pořadí v kategorii PR rozhodovala porota, které předsedala Dita Stejskalová, managing director PR & influence Ogilvy Czech, a v níž zasedli i managing partner Pram Consulting Patrik Schober, head of corporate communications & sustainability corporate communications Vodafonu Adriana Dergam, zakladatel a vlastník agentury Lesensky.cz Petr Lesenský a director PR, communications & events Lego Group Andrea Faflíková.

Zadáním kategorie bylo vypracovat pro nadační fond Qiido projekt podpory vzdělávání mimořádně intelektově nadaných dětí, které jsou zároveň často vnímány jako problémové. Úkolem přitom bylo maximalizovat povědomí o této problematice a spojit ho s Qiidem jakožto expertem první volby v této oblasti pro rodiče a učitelé.

Letos poprvé, vinou aktuální situace ohledně koronaviru, probíhají Young Lions kompletně v online formě. Celá akce je připravena na to, že každý účastník, porotce, klient i organizátor může být ve svém vlastním bezpečném prostředí. Tato změna přináší nové výzvy i možnosti – vyhlášení vítězů jsou poprvé přenášena videem prostřednictvím Facebooku.

Oceněné práce

Zlatá (Knowcomm)

Honorary mention (Lesensky.cz)

Honorary mention (VŠKK)