První z českých vítězných dvojic soutěže Young Lions, Christophe Wechsler a Michaela Žemlová z agentury Fallon, už pracují na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions na zadání kategorie Print. Jejich kampaň má upozornit na problém s nedostatkem vody a na to, že spousta lidí nemá ani přístup k toaletě. Zadání by mělo sloužit pro kampaň Organizace spojených národů.
České národní kolo soutěže Young Lions pořádá společnost Lionhearted Reného Ježe, která také pořídila s oběma finalisty bezprostředně po zadání přímo v Cannes rozhovor.
Young Lions je soutěž pro mladé kreativce ve věku do třiceti let, soutěží se celkem ve čtyřech kategoriích (Print, Online, Media a nově Marketers). Soutěžící mají v Cannes na zpracování svého řešení 24 hodin.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
