Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

VIDEO: Nejlepší banner pro Seznam vyrobili na Young Lions muži z Prague Bistro

Nejlepší internetová kampaň se vybírala z prací 10 soutěžních dvojic. Podívejte se na vítězné práce.

Soutěž českých„mladých lvů“ Young Lions skončila, včera porota určila vítěze i v poslední, třetí kategorii Cyber. Nejlepší internetová kampaň se vybírala z prací 10 soutěžních dvojic.

Úkolem soutěžících týmů bylo vytvořit displayovou reklamu, která má zvýšit povědomí o bezpečném chování na internetu u cílové skupiny 12 až 16 let díky projektu „Seznam se bezpečně“. Na vypracování týmy měly 24 hodin.

Na „bedně“ se umístili:

  1. Martin Nesrsta a Jakub Sodomka (Prague Bistro) - banner
  2. Aleš Kalfas a Marek Kundrát (Mather Adventures) - banner
  3. Ondřej Hanel a Dana Svobodová (Nydrle.Digital) - banner

V porotě zasedli

  • Petr Bína, Creative Director, Symblaze
  • Robert Haas, ředitel, Symbio (a předseda sekce digitálních agentur AKA)
  • René Jež, Partner, FLEmedia
  • Ludvík Jubánek, zástupce ředitele, AKA
  • Richard Markuzy, Regional Marketing Director, Adobe
  • Martin Šámal, Senior Brand Manager, Seznam.cz

Kolega Prchal pořídil fotografie z tvůrčího procesu.

Průběh celé soutěže jsme sledovali ve speciální rubrice zpravodajství.