Soutěž českých„mladých lvů“ Young Lions skončila, včera porota určila vítěze i v poslední, třetí kategorii Cyber. Nejlepší internetová kampaň se vybírala z prací 10 soutěžních dvojic.
Úkolem soutěžících týmů bylo vytvořit displayovou reklamu, která má zvýšit povědomí o bezpečném chování na internetu u cílové skupiny 12 až 16 let díky projektu „Seznam se bezpečně“. Na vypracování týmy měly 24 hodin.
Na „bedně“ se umístili:
- Martin Nesrsta a Jakub Sodomka (Prague Bistro) - banner
- Aleš Kalfas a Marek Kundrát (Mather Adventures) - banner
- Ondřej Hanel a Dana Svobodová (Nydrle.Digital) - banner
V porotě zasedli
- Petr Bína, Creative Director, Symblaze
- Robert Haas, ředitel, Symbio (a předseda sekce digitálních agentur AKA)
- René Jež, Partner, FLEmedia
- Ludvík Jubánek, zástupce ředitele, AKA
- Richard Markuzy, Regional Marketing Director, Adobe
- Martin Šámal, Senior Brand Manager, Seznam.cz
Kolega Prchal pořídil fotografie z tvůrčího procesu.
Průběh celé soutěže jsme sledovali ve speciální rubrice zpravodajství.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli