
Matěj Buďárek a Andrea Michel
Letošní soutěž mladých kreativců Young Lions zná první vítěze. Kategorii Media vyhrála dvojice Matěj Buďárek a Andrea Michel z agentury Marketup. Podle poroty, které předsedal Lester Tullet z Kaspen/Jung von Matt, nejlépe vyřešili brief od projektu Remobil a z 22 týmů v kategorii byli nejlepší. Druhé místo obsadil tým agentury Triad, třetí tým Ogilvy. Udělena byla i tři čestná uznání - jedno putuje do Ogilvy, dvě do PHD.
Young Lions 2021: výsledky kategorie Media
1. místo
Andrea Michel a Matěj Buďárek (Marketup)
2. místo
Michaela Brůhová a Matúš Ficko (Triad Advertising)
3. místo
Kim Hofmanová a Matouš Hruška (Ogilvy)
Čestné uznání
Anna Stěpanovová a Anežka Svobodová (Ogilvy)
Hana Bartová a Tereza Keprtová (PHD)
Daniel Matěna a Lenka Šuhájková (PHD)
Porota kategorie Media
- Lester Tullet, creative director & partner, Kaspen/Jung von Matt
- Marek Bačo, media strategy director, Mediacom
- Roman Biath, strategist & creative lead, Zaraguza
- David Krňák, chief media officer, Publicis Groupe
- Lenka Vaněk, brand, marketing & communication director, EY
- Jiří Vítek, head of media & performance service line CEE, Dentsu
Remobil je neziskový projekt sběru starých a nepotřebných mobilních telefonů. Je určen pro všechny typy subjektů včetně občanů a funguje po celém Česku. S cílem změnit stav, kdy se telefony hromadí v domácnostech a znamenají tak do budoucna zátěž pro životní prostředí, se snaží nabídnout co nejjednodušší způsob, jak se nepotřebných přístrojů zbavit. Z každého telefonu přispívá 10 Kč na charitativní účely a recykluje.
Jak zněl brief? V českých domácnostech se v současné době nachází až 12 milionů mobilů. Úkolem soutěžících je vytvořit kampaň a vysbírat efektivním a udržitelným způsobem 200.000 nepotřebných mobilů z českých domácností během jednoho měsíce.
Podívejte se na kompletní brief kategorie Media
Vítězný tým z agentury Marketup přetvořil sběr nepotřebných mobilů do hledání cenných kovů jako zlato, měď či platina. Místo těžby nerostných zdrojů tak navrhl „těžbu ve městě“. Na konci počítal s výtěžkem pro Národní divadlo a také pro charitu.
Letos s rekordním počtem soutěžících
Letošní, už 13. ročník Young Lions probíhá kvůli pandemii plně online, stejně jako loni. Letos se do soutěže přihlásil rekordní počet týmu, celkem 88, nejvíc v historii konání Young Lions v Česku. Soutěží se v pěti kategoriích. Nejvíc je obsazena kategorie Print (26 týmů), následují kategorie Media (22), Digital (20), PR (12) a Marketers (8).
Soutěží dvoučlenné týmy soutěžících narozených od 22. června 1989. Na vytvoření návrhu kampaně mají vždy jen 24 hodin. Všechny kategorie byly nabriefovány v pátek 16. dubna, návrhy se odevzdávaly v sobotu. Tento týden probíhá každý den vyhlášení jedné z kategorií. Po prezentacích před porotou a vyhlášení výsledků následují feedback sessions. Soutěž kompletně probíhá v angličtině.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
