Luděk Staněk. Foto: Mall.tv

Luděk Staněk. Foto: Mall.tv

Novým moderátorem podvečerního diskusního pořadu Pressklub na rádiu Frekvence 1 bude publicista Luděk Staněk. „Má poměrně vyhraněné názory a zároveň smysl pro humor. A to je skvělá kombinace. Čtu rád jeho rozhovory, je v nich zaujetí a vášeň. Líbí se mi i jeho expresivní projev na Mall.tv. Luděk nám zkrátka ideálně zapadá do nové, modernější podoby Press klubu,“ tvrdí ředitel Frekvence 1 Miroslav Škoda. Staněk bude moderovat jednou týdně, prvním jeho hostem bude ve čtvrtek 23. května bývalý vrcholný manažer Microsoftu Jan Mühlfeit. Pressklub naopak po 17 letech opouští Luboš Xaver Veselý, jde do Českého rozhlasu. Dalšími moderátory zůstávají Luboš Procházka a Ondřej Novotný.

Novou vizuální podobu Událostí Luďka Staňka vytvořil Lukáš Veverka. Foto: Mall.tv

Novou vizuální podobu Událostí Luďka Staňka vytvořil Lukáš Veverka. Foto: Mall.tv

Staněk zároveň zůstává protagonistou pořadu Události Luďka Staňka internetové televize Mall.tv. Ta spadá pod Mall Group, kterou mediální firmou Czech Media Invest, do něhož spadá mimo jiné Frekvence 1, pojí stejný spoluvlastník Daniel Křetínský. Události Luďka Staňka přešly od 13. května z týdenní na denní periodicitu. Vysílají se každý všední večer. Má to tak být zatím do konce června.

„Ke změně jsme se rozhodli jednak proto, abychom mohli rychleji reagovat na zprávy a měli všechny vtipy jako první, a za druhé proto, že to ještě nikdy nikdo nezkusil, respektive lidem, kteří to zkusili, se to nepovedlo. Chceme být pionýři a uspět tam, kde všichni ostatní předtím selhali,“ podotkl Staněk. Jeho Událostí proto rozšířily tvůrčí tým. Přibyli scenáristé Rostislav Oboňa alias Starý mrzout, Ondřej Formánek a Dominik Dabrowski.

Young Lions: Kategorii Media vyhrály ženy z Baťovy univerzity ve Zlíně, udělaly z novin jídlo

Druzí Zdeněk Linc a Lenka Vránová z AdMarket.cz, třetí Jan Páv a Michal Ťoupalík z Mediaedge:cia.

Young Lions 2011: Soutěžní páry v kategorii Media před pražským hotelem Iris. Foto: Jan Marcinek

Young Lions 2011: Soutěžní páry v kategorii Media před pražským hotelem Iris. Foto: Jan Marcinek

V první ze tří kategorií letošního národního ročníku Young Lions, soutěže mladých kreativců do 28 let, je rozhodnuto. Z 12 soutěžních párů včera porota určila vítězkami dvojici Kateřina Huňová a Hana Kundrátová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Úkolem v této kategorii bylo navrhnout komunikační strategii, která by pomohla novinám získat nové čtenáře či navrátit zpět bývalé čtenáře. Kateřina s Hanou postavily kampaň na myšlence, že informace jsou pro člověka stejně nezbytné jako jídlo, proto se rozhodly prezentovat noviny jako jídlo, součást menu, a nabízet je na obvyklých prodejních místech.

Prezentace týmu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Prezentace týmu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Druhé místo patří dvojici Zdeněk Linc a Lenka Vránová (AdMarket.cz), třetí obsadili Jan Páv a Michal Ťoupalík (Mediaedge:cia).

Prezentace AdMarket.cz

Prezentace AdMarket.cz

Prezentace Mediaedge:cia

Prezentace Mediaedge:cia

Mediaedge:cia měla spolu s OMD nejsilnější obsazení v kategorii Media, každá po dvou dvojicích.

Abecední seznam soutěžících v kategorii Media

Abecední seznam soutěžících v kategorii Media

O vítězích rozhodla porota ve složení

  • David Brada, Managing Director, Attention! Media
  • Denisa Fuksová, Senior Head of Communication and Media, T-Mobile Czech Republic
  • Zbyněk Gabriel, Partner, FLEmedia
  • Jiří Janoušek, ředitel, AKA
  • Barbora Novotná, Copywriter and Ideamaker, Crea s.r.o. (zástupce ADC)

Sledujte tento a příští týden na Médiáři průběžné zpravodajství z letošních Young Lions.