V první ze tří kategorií letošního národního ročníku Young Lions, soutěže mladých kreativců do 28 let, je rozhodnuto. Z 12 soutěžních párů včera porota určila vítězkami dvojici Kateřina Huňová a Hana Kundrátová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Úkolem v této kategorii bylo navrhnout komunikační strategii, která by pomohla novinám získat nové čtenáře či navrátit zpět bývalé čtenáře. Kateřina s Hanou postavily kampaň na myšlence, že informace jsou pro člověka stejně nezbytné jako jídlo, proto se rozhodly prezentovat noviny jako jídlo, součást menu, a nabízet je na obvyklých prodejních místech.
Druhé místo patří dvojici Zdeněk Linc a Lenka Vránová (AdMarket.cz), třetí obsadili Jan Páv a Michal Ťoupalík (Mediaedge:cia).
Mediaedge:cia měla spolu s OMD nejsilnější obsazení v kategorii Media, každá po dvou dvojicích.
O vítězích rozhodla porota ve složení
- David Brada, Managing Director, Attention! Media
- Denisa Fuksová, Senior Head of Communication and Media, T-Mobile Czech Republic
- Zbyněk Gabriel, Partner, FLEmedia
- Jiří Janoušek, ředitel, AKA
- Barbora Novotná, Copywriter and Ideamaker, Crea s.r.o. (zástupce ADC)
Sledujte tento a příští týden na Médiáři průběžné zpravodajství z letošních Young Lions.