
Lucía Vítová a Jakub Wija
Letošní soutěž mladých kreativců Young Lions zná další vítěze. Kategorii PR vyhrála dvojice Lucía Vítová a Jakub Wija z agentury Ogilvy. Zvítězili ve třetí z pěti letošních kategorií, nejméně obsazené, v níž soutěžilo celkem sedm dvoučlenných týmů. Podle poroty, které předsedala Barbora Šumanská z Ogilvy, nejlépe vyřešili brief kampaně pro iniciativu politiků a vědců Změna k lepšímu, jak zavést udržitelnou transformaci a dobrovolný reporting ESG do malých a středních podniků, aby v tom viděly příležitost pro svůj dlouhodobý růst. Druhé místo nebylo uděleno, třetí obsadili Ondřej Šveda a Jiří Šolc z MSL.
Young Lions 2023: výsledky kategorie PR
1. místo
Lucía Vítová a Jakub Wija (Ogilvy)
2. místo
neuděleno
3. místo
Ondřej Šveda a Jiří Šolc (MSL)
Porota kategorie PR
- Barbora Šumanská, social director, Ogilvy
- Radka Dimunová, public affairs partner, Ewing
- Jakub Křenek, creative strategist, Adison
- Radek Maršík, managing partner, FleishmanHillard
Soutěž Young Lions je určena mladým profesionálům do 31 let (soutěžící musejí být narozeni 23. června 1992 a později). Letos probíhá její 15. ročník, tradičně v pěti kategoriích Digital, Marketers, Media, PR a Print. Celkový počet přihlášek byl letos 86, o dvě méně než v předchozích dvou rekordních letech. Největší zájem měli soutěžící o kategorii Media (26 přihlášek), následovaly Digital (25), Print (20), Marketers (8) a PR (7).
Účastníci vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání vytvořit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo obecně prospěšné myšlenky či CSR programy, a mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Jejich úkolem je přijít s originálním (kreativním) řešením a následně ho v pěti minutách prezentovat odborné porotě. Porota má následně pět minut na své dotazy. Celá soutěž probíhá v angličtině. Po rozhodnutí poroty a vyhlášení výsledků probíhají Feedback Sessions, které jsou klíčovou částí profesního rozvoje soutěže. Porota zde rozebere práci daného týmu a zodpoví jeho dotazy, záměrem je pomoci lépe kreativně i kriticky přemýšlet.
Všechny kategorie se letos briefovaly postupně v jednom dni, a to v pátek 24. března, návrhy se odevzdávaly v sobotu. V tomto týdnu probíhá každý den jedna kategorie – prezentace, vyhlášení výsledků a feedback.
Soutěž vyvrcholí v úterý 3. dubna závěrečným setkáním Awards & Networking Night, kde se setkají soutěžící, porotci a klienti ze všech kategorií společně s předchozími vítězi soutěže a dalšími osobnostmi oboru. Akce je organizovaná ve spolupráci s jedním z generálních partnerů agenturní skupinou WPP. Briefing sessions i Awards & Networking Night se konají v WPP Campusu v Praze.
Pro všechny medailisty je na dny 26. a 27. května připravený rozvojový program Winners Camp, který jim umožňuje těžit z jejich zážitku a zkušenosti v Young Lions a dál rozvíjet jejich osobní a kreativní myšlení.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
