Letošní soutěž mladých kreativců Young Lions zná další vítěze. Kategorii PR vyhrála dvojice Iva Křenová a Zuzana Klierová z agentury Bison & Rose. Podle poroty, které předsedala Dita Stejskalová z Ogilvy a VMLY&R, nejlépe vyřešily brief od nadačního fondu Filantia a z 12 týmů v kategorii byly nejlepší. Druhé místo obsadil tým agentury Lesensky.cz, třetí nebylo vyhlášeno. Čestné uznání dostal tým Vysoké školy kreativní komunikace.
Young Lions 2021: výsledky kategorie PR
1. místo
Iva Křenová a Zuzana Klierová (Bison & Rose)
2. místo
Martin Svoboda a Denisa Marynčáková (Lesensky.cz)
Čestné uznání
Tereza Košťálková a Marie Tréglová (VŠKK)
Porota kategorie PR
- Dita Stejskalová, managing director, Ogilvy PR, & influence a CMO Ogilvy Czech a VMLY&R Prague
- Filip Hrubý, head of external communication, Česká spořitelna
- Petr Lesenský, founder & owner, Lesensky.cz
- Rostislav Starý, partner, PR.Konektor
- Patricie Šedivá, public affairs & external communication manager, Coca-Cola HBC
Letos s rekordním počtem soutěžících
Letošní, už 13. ročník Young Lions probíhá kvůli pandemii plně online, stejně jako loni. Letos se do soutěže přihlásil rekordní počet týmu, celkem 88, nejvíc v historii konání Young Lions v Česku. Soutěží se v pěti kategoriích. Nejvíc je obsazena kategorie Print (26 týmů), následují kategorie Media (22), Digital (20), PR (12) a Marketers (8).
Soutěží dvoučlenné týmy soutěžících narozených od 22. června 1989. Na vytvoření návrhu kampaně mají vždy jen 24 hodin. Všechny kategorie byly nabriefovány v pátek 16. dubna, návrhy se odevzdávaly v sobotu. Tento týden probíhá každý den vyhlášení jedné z kategorií. Po prezentacích před porotou a vyhlášení výsledků následují feedback sessions. Soutěž kompletně probíhá v angličtině.