
David Böhm a Richard Vlček
Letošní soutěž mladých kreativců Young Lions zná další vítěze. Kategorii Print vyhrála dvojice David Böhm a Richard Vlček z agenturní skupiny Publicis. Podle poroty, které předsedal David Suda z WMC Grey, nejlépe vyřešili brief České veganské společnosti a z 26 týmů v kategorii byli nejlepší. Druhé místo obsadil tým agentury Isobar, třetí tým Ogilvy.
Proč Young Lions vyhrál opět typický soutěžní print? Přečtěte si, co k tomu napsal David Suda
Young Lions 2021: výsledky kategorie Print
1. místo
David Böhm a Richard Vlček (Publicis Groupe)
2. místo
Hana Kudrnáčová a Miroslav Věšín (Isobar Czech Republic)
3. místo
Barbora Truksová a Jakub Klíma (Ogilvy)
Porota kategorie Print
- David Suda, creative director, WMC Grey + president ADC
- Jana Bauerová, art director, Guts Prague
- Pavel Flégl, executive creative director, Isobar
- Nikola Foktová, creative director, Leo Burnett & MSL

Zlatá práce

Stříbrná práce

Bronzová práce
Letos s rekordním počtem soutěžících
Letošní, už 13. ročník Young Lions probíhá kvůli pandemii plně online, stejně jako loni. Letos se do soutěže přihlásil rekordní počet týmu, celkem 88, nejvíc v historii konání Young Lions v Česku. Soutěží se v pěti kategoriích. Nejvíc je obsazena kategorie Print (26 týmů), následují kategorie Media (22), Digital (20), PR (12) a Marketers (8).
Soutěží dvoučlenné týmy soutěžících narozených od 22. června 1989. Na vytvoření návrhu kampaně mají vždy jen 24 hodin. Všechny kategorie byly nabriefovány v pátek 16. dubna, návrhy se odevzdávaly v sobotu. Tento týden probíhá každý den vyhlášení jedné z kategorií. Po prezentacích před porotou a vyhlášení výsledků následují feedback sessions. Soutěž kompletně probíhá v angličtině.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
