Z první hodnocené kategorie Print soutěže mladých kreativců do 30 let Young Lions vyšla vítězně uruguajská dvojice ve složení copywriterka Carolina Gelfont a art director Huan Victor Calistro Peruchena, oba z agentury Amén.
Druhý byl tým agentury BBDO z Hongkongu, který tvořili copywriter Chun Man Li a art director Wai Lun Ng. Bronz si odvážejí rakouští kreativci Jonas Weber Patrick a Jonas Pichler z ORF-Enterprise. Reprezentanti české reklamy, Christophe Wechsler a Michaela Žemlová z agentury Fallon, tak zůstali bez bodu.
Práce řešily zadání, jak upozornit na to, že velkému množství lidí na světě chybí kvůli nedostatku vody tak základní věc, jako je záchod.

Jonáš Čumrik nastupuje na novou pozici v parfumerii Notino

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Powerpoint i intimní tužby: sdílení obrazovky se může lehce zvrtnout
