
Vlevo Jan Kvěch, vpravo Jiří Novák, uprostřed prezident poroty národního kola, ředitel Mindshare Jiří Vítek
Další česká dvojice v soutěži Young Lions, Jan Kvěch a Jiří Novák z agentury McCann Praha, bude v kategorii Media řešit kampaň zaměřenou na vzdělávání. Jejím sdělením by mělo být to, že vzdělávání je jednou ze základních podmínek všeobecného rozvoje a předpokladem pro zlepšení kvality života.
„Na jedné straně je super, že jsme dostali za úkol zpracovat takhle silné a nosné téma, na straně druhé je to velká zodpovědnost, vytvořit něco opravdu smysluplného. To téma je velmi obsáhlé,“ uvedli oba mladí tvůrci v rozhovoru se zástupci společnosti Lionhearted, která je organizátorem národního kola soutěže Young Lions.
Na otázku, co je v Cannes zatím zaujalo, zmínil Kvěch přednášku slavného mága a iluzionisty Davida Copperfielda, přičemž ocenil zejména to, že i Copperfield dokáže svá vystoupení opřít o jednoduchou a jasně sdělitelnou myšlenku.

Jonáš Čumrik nastupuje na novou pozici v parfumerii Notino

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Powerpoint i intimní tužby: sdílení obrazovky se může lehce zvrtnout
