Young Lions: Media mají za téma vzdělávání

Jan Kvěch a Jiří Novák budou navrhovat kampaň na téma vzdělávání coby strůjce pokroku.

Vlevo Jan Kvěch, vpravo Jiří Novák, uprostřed prezident poroty, ředitel Mindshare Jiří Vítek

Vlevo Jan Kvěch, vpravo Jiří Novák, uprostřed prezident poroty národního kola, ředitel Mindshare Jiří Vítek

Další česká dvojice v soutěži Young Lions, Jan KvěchJiří Novák z agentury McCann Praha, bude v kategorii Media řešit kampaň zaměřenou na vzdělávání. Jejím sdělením by mělo být to, že vzdělávání je jednou ze základních podmínek všeobecného rozvoje a předpokladem pro zlepšení kvality života.

„Na jedné straně je super, že jsme dostali za úkol zpracovat takhle silné a nosné téma, na straně druhé je to velká zodpovědnost, vytvořit něco opravdu smysluplného. To téma je velmi obsáhlé,“ uvedli oba mladí tvůrci v rozhovoru se zástupci společnosti Lionhearted, která je organizátorem národního kola soutěže Young Lions. 

Na otázku, co je v Cannes zatím zaujalo, zmínil Kvěch přednášku slavného mága a iluzionisty Davida Copperfielda, přičemž ocenil zejména to, že i Copperfield dokáže svá vystoupení opřít o jednoduchou a jasně sdělitelnou myšlenku.